Di sebalik Mie Naruto

Di sebalik Mie Naruto

Sunday 9 October 2011

tAR 317 R


TAR 317 R

AMER, AZUAN AND SAFWAN
Nie la roommate aku untuk sem 3
Tapi kebiasaannya ditambah pula dengan YEEN and ADHAFI
Sebagai penyeri keadaan…memang tiap2 hari xkering gusi la duk nga
dyorang nie sumo…sumo nie ade lawak masing2…
Masa macam nie la akan dirindui sumo, leh study same2,
Tgk movie same-same…
Setiap orang pom ade minat masing2 sal movie nie, ade yang minat
Korea, Hindustan, cina, English nga melayu
Tapi kitorang tgk same2 sokmo…
Baru ade feel ckit bile leh tgk citer ramai2 nie….



<STUDY>

Kalau nak citer sal study nie cam xde modal je, tapi bukan bermakna
Roommate aku nie permalas, Cuma sorang je
Rahimi Ikhwan nie malas la ckit…kadang2 kalau Nampak
Roommate dyo nak study mula la dyo g buat
Something yang menganggu roommate dyo tuh..bad boy jugak
La budak nie….tapi time ade quiz or test baru
Start nak study sungguh…xtaw la kat bilik lain berlaku
Gini ugak ke x…tapi tiap2 hari gnie la berlaku
Dalam bilik tar 317..
Aku nga safwan n azuan nie kelas yang sama, amer je kelas lain
Biase kalau kitaorang g jalan2 amer susah la nak ikut
Sebab dyo ade kelas…
Dalam sem 3 nie banyak tempat la jugak yang aku g,
Memang la sem-sem lepas mybe dah pernah g
Tapi xsama nga roommate lain plop sekarang nie..
Antara tempat yang kitorang g
Together2 la..ahaha














dapat geng baru suasana pom baru, mase sem 2 ramai ag budak

ac110 dop kt kolej tapi skrg dh x semeriah 
dulu...skrg ada 4 bilik je untuk budak akaun sem 3
yang lain dah belajar berdikari
dah jadi NR...kitaorang still dipanggil
SEP KOLEJ
bagi aku dop kolej or umah sewa sama je
niat nak belajar tuh penting...
setakat ini berakhirlah cerita aku tentang
TAR 317 R

harap semua hapy sepanjang satu sem
tinggal sebilik...gelak tawa dalam bilik tuh memang
aku xkan lupa sapa bila2 la..

ASSALAMUALAIKUM


No comments: