Di sebalik Mie Naruto

Di sebalik Mie Naruto

Thursday 27 October 2011

my big family





my name is
MUHAMMAD RAHIMI IKHWAN BIN ISA
bernombor no ic
920831-**-****
beralamat
di kampung hok ade hospital tumpat, toopark
Qelate...
supo bdok2 darjah satu kn wt biodata gini..haha

MY big FAMILY
aku nak cerita semua sal keluarga aku la pula...
asyik sal kawan2 je...hu3





that is my parent
ISA BIN SENIK dan ESAH BINTI HUSSIN
diaorg bercinta mase aku belum lahir lagi so aku tak tahu la bila diorg date or kat mana dyrg date
tapi mengikut catatan dalam buku sejarah keluarga aku
mak nga ayah aku nie xkenal pun sebelum kahwin...
mungkin itulah jodoh mereka..akhirnya disatukn juga
dan mendapat 6 orang puteri dan 1 orang teruna..haha



ROSNANI BINTI ISA
kak long aku atau orang kampung panggil kak yang sulong..hu3
bertudung hijau dan dah berkahwin
sayangnya suami nya meninggal dunia sebelum dia
mendapat cucu....bukan setakat cucu, anak pun xdpt...




ROHANA BINTI ISA
nie bukan tiru nama rohana jalil la sebab ayah aku yang bagi nama tersebut..
dyo pernah berkahwin sebelum aku lahir lagi...sebab tuh la
anak saudara aku sama tua nga aku sekarang yg laki tuh...
ensem x?? cm bapa saudara dyo la..haha
suami nya juga telah meninggal dunia
dengan mendapat 3 cahaya mata
setelah 10 tahun
kak ngah berkahwin dengan mohd fadzil..
insyallah bahagia.. 



ROSLIZA BINTI ISA
aku panggil kak za,
dia telah berkahwin bersama mohd azmidi pada tahun 2002
keluarga paling bahagia la...
paling meriah...





ROSLIZAWATY BINTI ISA
kak yang keempat
berkahwin dengan mohd zaharul zainal pada tahun 2007
sekarang mendapat seorang cahaya mata
nur umaira damia
dan seorang lagi dalam perut kak aku sekarang tuh...hehe





ROSUHAIDA BINTI ISA
kak hok paling rapat la tapi meme panas baran la
dia sorang je kak hok yang ade kt umah sekarang...yang la
semua dah berumah tangga kayu..
huhu
tapi dh berpunya



MUHAMMAD RAHIMI IKHWAN BIN ISA
anak lelaki tunggal dan anak kesayangan ibunya..
status belum ditentukan lagi
ibunya mahu mencari menantu sendiri...




RABBIATUL ADAWIAH BINTI ISA
anak bongsu tapi xmanja pun...garang je...
dah berpunya..ok...huhu

keluarga korang besar lagi ke??
ape-ape pom aku happy dengan keluarga aku...
ASSAMULAIKUM


1 comment:

AteYn tEYn said...

waittt.. mie ade kembar kea..?? tataw plakkk pon.. hohohoho