Di sebalik Mie Naruto

Di sebalik Mie Naruto

Tuesday 11 October 2011

dUa kErEta sAtu pErJalaNan

Mase sebelum final exam sempat jugak kitaorang g
Lata Tembakah
Nak tenang fikiran la sangat..haha tapi
Memang best la dapat g c2..first time g nga geng2 uitm,
Ciap wt bbq ag ditambah pula nga mee yang
Dimasak oleh Yeen…terbaik la..haha


Pada mula nyer ingatkan program nak g lata tembakah nie
Xjadi coz byk pula benda berlaku time tuh..
Orang yang nak g pun macam xcukup je tapi aku tetap cari
Orang gak untuk g sana, aku dah lame nak g
Lagipun xprnah ag ‘derak’ nga bdok2 uitm sapa kt situ,
Biase kalau g pom kt jeram linang je….
Aku dah lame plan nga yeen, dalam kelas lecture dop ngajar
Aku sibuk dop bincang hal nie je….


Akhirnyer perancangan aku nie berjaya ugak walaupom ade gak
Roommate aku yang xg mujur la ade pengganti..
Aku, yeen, amer, adhafi, safwe, razi, amin dan hariz…
Cukup la utk duo buah kereta<yeen nga ustaz>


Perjalanan dari uitm sapa lata tembakah sejam lebih ugok
tapi xdok la rase puas ke ape coz ciap
menyanyi ag lam keta, mase tuh pom mood tgh hepy kan nak 
g mandi air terjun...sejam pom xterasa la sgt...

sampai je kt sana mula2 cari tempat nak bakar ayam la

yang lain sedap dop mandi razi sorang je yang kene jage ayam tuh
meme kesian la..haha
mase kitaorang nak balik baru dyo leh mandi…

Ape-ape pom pengalaman kuar nga korang sumo meme
Best la..sem depan kalau dipanjangkan
Umur kt uitm nie..
Insyallah kite boleh g lagi….boleh wt perancangan awal
Cikit….macam2 leh bawak cam kamera ke,
Boleh ajak ramai lagi geng2 kat uitm
Nie je la gambar yang di ambik gune tepom aku…
  









Sekian wardah untuk dua kereta satu perjalanan




No comments: