Di sebalik Mie Naruto

Di sebalik Mie Naruto

Tuesday 18 October 2011

hanGout with tAMAN asiAH's geNg


Hari nie nak cerita sal HANGOUT nga geng2 kt

Taman asiah <umah sewa> la plop..

Walaupun aku nie still menetap kt kolej TAR
tapi biase hujung minggu aku abiskan
mase aku kt umoh sewa di
taman asiah
roommate aku biase balik umah mase ujung minggu
so aku pergi la dop umoh sewa
bukan nak cakap aku nie penakut dop sorang2
kat bilik cuma SEGAN je..haha

pada suatu pagi yang tenang, ku hirup udara segar
di kawasan kampong..haha
bukan yang nie nak citer…

Pada hari nie aku g hangout nga geng2 aku yg cute,lawa,hensem
macho ade belako la…
pada mula nya kitorang bercadang dari malam
sebelum itu lagi..
tapi
pagi itu lain plop jadi nyer
apik,hariz nga bee yang kebetulan nak balik umoh
so dyorang la g dulu….
Aku yang baru bgn tidur dikejutkan oleh amin..haha
Xtaw nak cakap ape cz macam ape yg
Dirancang xmnjadi je…
Lama jugak menunggu last2 jadi jugak..




4 jejaka kesepian..:P




Amin.,apih,ain dan aku

Terus otw ke tempat yg telah dijanjikan
Nop cakap kb mall cm dekat sgt je…
Tapi kt citu la tempat yg dituju..huhu

Sampai je kt sane mula2 kitorang main pool dlu..
Lepas tuh seperti biase main bowling
Kb mall nak g mano lagi kn… kalau ade tempat
tengak wayang lain la..



hari semua nak tuju skill masing2

pada mula kitaorang main duo game je…
tapi rase cam xpuas plop, hari tu sapa lima game kitorang main…haha


semangat HIJAU





anyong!!





para peserta pertandingan bowling





kita orang main lima game..

tapi yang nie je aku menang..hehe
geng2 aku sumo sumo hebat la...

sekian
ASSALAMUALAIKUM


No comments: