Di sebalik Mie Naruto

Di sebalik Mie Naruto

Sunday 8 May 2011

kenapa aku wt blog nie???

Masih ramai lagi yang tidak percaya akan business secara online. bkpo??, sbb mereka duduk dalam dunia mereka. Sekitar mereka semua tahu menggunakan online sebagai salah satu cabang untuk mengembangkan perniagaan mereka. Tapi mereka masih lagi mencuba berniaga secara konvensional. Mereka tak kenal erti perniagaan secara online. Senang ckp mereka tidak tahu akan kebaikkan secara online.
Lagi satu, mental block yang berkata. “Semuanya susah”. “Aku tak pandai komputer” ini lagi satu sebab mengapa mereka tidak mahu berganjak dari cara lama ke satu cara yang lebih unik...
Tapi aku ni bukan la nak mejual or berniaga kat sini...aku cuma nak bagitahu kenapa orang lain buat blog nie..nie pendapat aku je...maybe orang lain ada alasan yang lebih baik kenapa diaorang buat blog kot....aku pun bukan reti sangat sal blog nie. lagi pun nie post pertama aku...aku xtaw la nak cakap sal ape sebenarnya..Xtaw la macam mana orang lain boleh ada modal nak tulis panjang2 kat blog ni.
sampai sini dulu untuk post pertama aku...
hahahaha....macam xde pape pom kn....
assalamualaikum



No comments: